Saturday, May 28, 2011

RAPUH

Assalamualaikum . RAPUH , perkataan yang sesuai untuk emosi aku buat sekarang . Sepanjang minggu ni memang aku sangat tension . Tension dengan exam final semester 1 dan tension dengan sikap manusia yang suka menyakitkan hati wanita .

Yeah , ak bercakap pasal lelaki . Cerita dia bermula apabila ada seorang lelaki atau J mintak nombor aku , menambah kawan katanya. Disebabkan perkataan kawan , aku benarkan kawan aku bagi nombor aku dekat dia. Kami pun mainlah message , aku akui aku memang gembira main message dengan dia . dia buatkan hari-hari aku ceria , dan tiba-tiba perasaan suka timbul . Dan tak tau la macam mana kecoh 1 batch dekat maktab kitoang message . Mulalah mengejek , menganjing semua tu . Mula-mula aku tak kisah sangat , tapi bila aku dengar mcam-macam orang kata pasal dia , aku mula tak suka .

Start from that day , aku tanamkan hasrat dekat hati aku untuk benci dia . Tapi , aku selalu mengadu dekat Farhana one of my best friends yang aku tak boleh lupakan dia walaupun banayk perkara buruk orang menagat dia . Ak tak tau kenapa . Aku cuba sedaya upaya untuk lupakan dia tapi tak boleh , mungkin sebab banyak sangat kenangan manis yang dia bagi dekat aku . Yeah , terlalu banyak kenangan yang dia bagi dalam masa hanya 3 minggu perkenalan kami . Tak perlu aku ceritakan , kerana aku tak mahu airmata aku berderai lagi (:

Banyak cara untuk aku lupakan dia , tapi macam mana aku nak lupakan dia , kalau kitoang asyik jumpa . yelah , we are inthe same form . So , our floor untuk class pun sama . Kalau nak pergi rehat or balik mesti jumpa . Besides , aku rapat dengan kawan-kawan dia . kawan-kwan dia selalu ada dengan dia and selalu cakap dengan dia . Aku selalu tersempak dengan budak perempuan yang dia message jugak . Kalau nampak perempuan tu , mesti ingat dia . Arghh , tension2 .

Macam-macam cara aku buat nak lupakan dia . Kalau jumpa dia , aku akan cakap 'benci,anti' . Dekat dekstop laptop aku , aku letak perkataan 'Cintaku Hanya Untuk ALLAH' but aku masih ingat dia even dia dah banyak tipu aku . Oke , aku harap dengan rosaknya handphone aku , aku boleh avoid daaripada message dengan dia . Aku harap dalam masa 2 minggu bercuti ini , aku boleh lupakan dia (:

No comments: